Rychlá spediční doprava GEIS: Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den od expedice. V ceně dopravy je telefonický kontakt dopravce o doručování balíku. Běžný rozvozový čas u této dopravy jsou všední dny od 8 do 18 hodin. Možné je doručování zásilek do 50 kg. O odeslání budete informováni emailem spolu s číslem zásilky, kdy pohyb zásilky je možné sledovat zde : GEIS pohyb zásilky online
Česká pošta : Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 2 pracovních dnů od expedice zásilky. Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg a max délkou jedné strany 120cm. Zásilky přesahující rozměr jedné strany 120cm jsou automaticky zasílány přepravní službou GEIS a cena dopravy je snížena na cenu společnosti GEIS. O odeslání budete informováni emailem spolu s číslem zásilky, kdy pohyb zásilky je možné sledovat zde : Česká pošta pohyb zásilky online
Ceny dopravy
Zásilková přeprava GEIS | ![]() |
Platba předem na účet | 99,-Kč |
Platba dobírkou | 129,-Kč |
Objednávka nad 3.000,-kč | ZDARMA |
Zásilková přeprava Česká pošta | ![]() |
Platba předem na účet | 89,-Kč |
Platba dobírkou | 119,-Kč |
Objednávka nad 3.000,-kč | ZDARMA |
Balík na Poštu | ![]() |
Platba předem na účet | 79,-Kč |
Platba dobírkou | 109,-Kč |
Objednávka nad 3.000,-kč | ZDARMA |
Reklamace - poškození zásilky
Reklamace mechanického poškození z přepravy: Zákazník je povinen překontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit nejpozději druhý den od převzetí zásilky dopravci (ČP, GP ). Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
V případě jakýchkoli problémů s dopravou zboží Vám poradíme na naší telefonní lince 775 956 903